Dag 08 – Mina husdjur

Åh, vilken underbart rolig dag! :D
Vi börjar med *trumvirvel*:
Felix!
Felix (även kallad FelixTheCat i vissa sammanhang, andra smeknamn: mojjimojj, Felle, Fellen, gossen, o.s.v...) är en utav mina underbaraste vänner. Han är min ögonsten och jag ler i stort sett alltid när jag är med honom. Han ger en även ett par goda skratt i veckan när han håller på och busar, söten! ÄlskarDigSåSjuktMycketMinVän <3
Och efter det har vi:


Markoolio!
Markoolio (även kallad Koolio) är min häst dådå. Han är en fillur som har ganska så många egna åsikter om man säger så, haha! Pigg och glad för det mesta, varvar mellan snäll och busig. SötnötÄlskling <3
Foto; Malin
Och nu vill jag få lov att presentera...!


Mowie!
Mowie är familjens hund (liksom Felix är familjens katt...) och han "arbetar" på ko-gården, Gunnas. Där vallar han kor och kvigor. Mowie hjälper till att flytta kor, kvigor och får. Han älskar att jobba, älskar att springa och älskar att bada, haha! I somras (en supervarm dag på sommarlovet) var jag med pappa och vi skulle flytta kvigor. När vi var klara och pappa sa till Mowie att det var färdigarbetat, rusade han iväg till bäcken och ålade i vattnet i minst fem minuter! Sötnos<3

Det var väl typ alla? För jag gissar att kor, kvigor och får inte gills (a)
Ja, jag har fastnat för lightleaks. Övar, övar, övar!

Kommentarer
malin skrev:

att du fastnat för lightleaks märker man inte! :o ;)

2011-10-31 @ 17:23:06
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback