Tävlar: Tema Din bästa bild

Ååååååh! Detta temat är ALLTID så himla svårt, det gör mig frustrerad >.<
Okej, jag tävlar om ett halvtonat filter från tvspelsweb. Hon som "håller i" tävlingen heter Viktorija och henne hittar ni här (För att se inlägget med tävlingen tryck here). Om jag vinner vill jag ha det här filtret.
Och nu till bilden jag vill tävla med:
Den här bilden har jag ALLTID varit nöjd med för att jag tycker att den är så vacker. Jag älskar trädens silhuetter mot den orangegula solnedgångshimlen. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men, jag kan väl säga att jag älskar denna bilden!
(Klicka på bilden om du vill se den större)
Foto; Jag

Kommentarer
Viktorija skrev:

Sv: Kul att du är med! Hör av mig när finalisterna blivit utvalda :)

2011-05-14 @ 20:22:19
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback