F ö r s t a a d v e n t : )

Red idag(och igår ^^) med Sandra ;) Elin, Becka och Gun-Britt fick gå en annan runda annars blir det stökigt i ledet ;)
Såå, till idag igen då^^ Jag och Sandra red först till ödegården och vände. Som tur var kom inte Sunspot och Midsummer rusande ^^ Sedan gick vi gärdesgårdarna. Där är lite snödrivor men det är den rundan med minst is i alla fall. När vi var på "raksträckan" där så travade vi lite och den sista biten blev det lite galopp i snön :) Mysigt ((: Hehe, när jag skulle fatta galopp så gjorde Koolio en liten "jippieee! Galopp!"-bockning ^^ Tur att jag är bra på att hänga med när han skuttar sådär ^.^ Mysigt var det i alla fall :D
Skidaa!
Foto; Yasse <3
Markoolio <3
Foto; Jag

Kommentarer
isa - f o t o skrev:

sluta ha så fin blogg alma-boo :(

svar: ÅÅÅÅH TACK GODE GUD för att man kan tugga tuggummi!!! :D <3

2010-12-02 @ 17:57:33
URL: http://ibeefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback