Snödroppe och TACOPAJ! :D

Idag vare skolan som vanligt >.< Inte en enda sju-nia så långt ögat nådde ;) Dom var på vallen hela högen xD Utom dom som e i tyskland såklart^^
Sen städade jag(h) Tråkigt-.-'
Sen lagade jag och edvin tacopaj :) Mumsmums!
Åh, jag känner verkligen att detta inlägget har ett sammanhang*vissel* Hehe...
Iallafall så längtar jag till söndag(a) För då....*trumvirvel* ska jag fota Yasse och Mr. Markoolio! :D
Fast först imorgon så är det att sälja fika(?) hos Vincents bike shop med fotbollen ;) och sen äre match(y) Tagga tjejor! :D
Vitsippan på bilden e schnyyyggg ;) Foto: Jag! När jag va med Annipanni :]
Jaja, Hej då alla snygga, fula, söta, sura, smala, feta och tjocka! OCH ALLA ÄR SNÄLLA(nästan) ;]]<3333

Kommentarer
Moa skrev:

Hej Alma! Heter han Mr Markoolio?????????????????????

2010-07-01 @ 11:09:47
URL: http://123minsida.se/M-O-A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback