Tjänamosch! :D

Ja, detta är jag då (rättare sagt, en del av mig, mina ögon, höhö=} ) ^^ Inte så svårt att förstå kanske (: Menmen, det finns kanske vissa som inte förstår att detta är jag utan tror att detta är nån annan, min kompis, nån jag...blablabla (: Hehe =] Hur sjutton ska folket stå ut med mig B-) Nä, nu får jag sluta skriva innan ni somnar ;)  Syns! :D
Ja, detta är jag då (rättare sagt, en del av mig, mina ögon, höhö=}) Inte så svårt att förstå kanske (: Menmen, det finns kanske vissa som inte förstår att detta är jag utan tror att detta är nån annan, min kompis, nån jag...blablabla (: Hehe =] Hur sjutton ska folket stå ut med mig B-) Nä, nu får jag sluta skriva innan ni somnar ;)
Syns! :D

Kommentarer
Anonym skrev:

LOL somnade nästan XD

2010-03-16 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback