Dagen

Ja, okej, den blev på fel håll. Och sånt hatar jag, men det typ krånglar att ladda upp för jag orkar inte förminska bilderna, ehe.... :)
Kopierar texten från bdb eftersom jag inte orkar skriva, woop-woop.
Det snöade ju massa igår, och den är kvar! Jag är SÅHÄR lycklig (och lite till)!
Iallafall, sov ju hos bästa Malin inatt. Mysigt mysigt :)
I morse när vi hade ätit frukost gick vi ut och fotade lite. Sen gick vi in och jag packade mina grejer för skulle åka innan lunch. Och då frågade hennes kusiner om vi ville åka pulka med dom :) Så det gjorde vi! och fort gick det, WEHA! :D
När jag hade ätit lunch så gick jag ut och red, det gick jättebra! Vi fick hålla oss på vägarna som var skottade så han inte skulle få så stora "klampar" på fötterna ;)
Sen var det världens snyggaste stjärnhimmel ikväll också! Så fotade lite, men blev typ inget bra >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback