Nu ligger dina kläder ute på gatan...

...och jag går i dagar i tröjan du hatar, ah ah ah

Lalala, älskar den låten! I övrigt älskar jag låtar på svenska... Svenska är speciellt. Det är inte många ställen man pratar svenska på, här i Sverige, i Finland och en liten by i Ukraina (har jag för mig). JAPP, svenska är fint. Ta vara på språket!!! (jag hatar när man gör mer än ett utropstecken/frågetecken, såååå fult)
I alla fall så har jag inget jättebra att skriva, men jag skriver ändå, för er skull, SNÄLLT VA!? :D
Väntar på att kamerabatteriet ska laddaen stund till, får panik när det blinkar rött på kameran, ha-ha :) Vem får inte det liksom ;)
Det regnar idag... Suck. Fast jag bryr mig inte så mycket. Regn kan vara mysigt! Man får inte dåligt samvete för att man sitter inne åtminstone :)
Däremot får man dåligt samvete (typ? :s) när man sitter och skriver ett heeeeeeelt onödigt inlägg på bloggen och man egentligen ska plugga matte, ähä. Men som sagt, för er skull gör jag detta totalt ointressanta inlägg! :)
Och *damdamdamdam* ni får en underbart vacker bild på mig och Rebe!
Snygga!

Kommentarer
Annie skrev:

Beeeeejbe, är också bra! :D

2012-02-16 @ 18:04:37
joanna-livet med Aspergers syndrom! skrev:

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. kör även dagens blogg där du har chansena tt bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag:) så passa på att anmäl dej:)

2012-02-16 @ 20:41:09
URL: http://domkallarmighannes.com
Rebecca skrev:

haha, kunde du inte tagit en lite normalare bild? nej just de ja, jag glömde vi är ju inte normala ;) <3

2012-02-16 @ 23:02:24
URL: http://rbcc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback