Lördagens Riddagbok

Idag var det ungefär -15 grader så vi gav oss inte iväg på nån lång tur. Red först ett varv på majsåkern :) Sedan gick vi till en utav våra beteshagar där det finns en bra "paddock" :) Blev mycket trav och mycket svängar! Bra motion helt enkelt ;) Sedan galopperade jag "lugnt" två gånger upp mot "skogen" och rejsade en gång :D Markoolio älskade det :love:

Efter det gick vi upp på "kvarnakullen", ner på andra sidan och upp igen. Bra klättring! När vi gick tillbaka rejsade vi upp för den bra-iga galoppbacken, ÅH vad härligt det var :love::love:

När vi kom hem tränade jag "hov" och "bergsgeten" litegrann :) Gjorde även "yoga" med honom. Filmade en snutt när jag tränade "hov", vill ni se? :) Blev konstig vinkel eftersom jag fick hålla själv, men kan vara kul ändå! :D


Kommentarer
malin skrev:

VI VILL SE FILM!! :D

2012-02-04 @ 18:38:38
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback