Lördagens riddagbok

Okej, jag har blivit lite off på det här med riddagbok (hela bloggen med) men nu är jag igång!
I går (lördags) red jag, trots vädret, som inte var supermysigt. Men vi slapp regn i alla fall halva rundan! Det blåste och regnade, det slutade med att både jag och Koolio bara var blöta på ena sidan, haha!
Och så till rundan; vi gick bort mot Grönkullen, men vände eftersom det fastnade massa snö på hovarna om vi gick hela rundan. Så vi höll oss på vägen :) Men det gick bra det med! Blev bara en skrittrunda ;) När man kom tillbaks var man både blöt och kall, men man kan ju inte bara rida när det är bra väder ;)
Markoolio fick stå inne och mumsa hö tills efter lunch så han kunde torka innan jag la på täcket :)
Blöt heeeeest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback