Elmia

Hejsanhoppsan!
Idag gick jag upp klockan 5.30 för att åka iväg till Elmia vid kvart i 7. I år var det lantbruksmässa och det är alltid kul :)
Var framme i Jönköping vid 9, letade upp Annie och vi satte oss för att vänta på Ida. Sen har vi gått runt och samlat pennor, ätit gratis godis, glass, korv, vatten m.m. Vid halv tolv tittade vi när Sofia, August, Ellen och Sara visade sina kvigor :) Sofia kom trea ;)
Nu är jag hemma igen efter en ofantligt rolig dag på Elmia. Har med mig ett antal pennor hem, haha! Alltid roligt att samla bläckpennor.
Jaa, en underbart rolig dag helt enkelt :) Jag älskar mässor!
(För er som inte riktigt vet vad Elmia är, så kanske ni har hört talas om DreamHack? DH är på Elmia.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback