Dag 02 - En nytagen bild och 10 faktapunkter om mig

En bild. Fast i två olika versioner.

  1. Jag tycker om att baka. Har faktiskt en bakblogg - som inte är särskilt aktiv. (http://kakorochgodbitar.blogg.se/)
  2. Jag vill ha långt hår. Alltså, jättelångt.
  3. Jag älskar att fotografera, och jag vill verkligen ha ett stjärnfilter.
  4. Jag är alltid glad. Nästan.
  5. Jag är ganska bra på att framföra mina åsikter och säger gärna vad jag tycker.
  6. Jag gillar skolan, en orsak är nog att jag har ganska lätt för det mesta.
  7. Bild är mitt absoluta favoritämne! Älskar att bara koncentrera mig på färger, former och sedan se resultatet.
  8. Jag är ganska seg på att göra saker färdigt. Detta inlägget har jag nog hållt på med i en halvtimme nu, minst. Bara för att man har andra flikar uppe...
  9. Jag fryser ofta om händerna. Särskilt när jag sitter vid datorn, som nu.
  10. Mina vänner betyder otroligt mycket för mig! Och FelixTheCat! Och Markoolio! Och min familj! Käääääääääärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback