Dag 01 - Presentera mig själv

Jag bjuder på denna!
Jag heter då Alma som ni kanske har märkt. Jag en glad 14årig tjej med stort intresse för fotografering och hästar. Jag har en egen häst som heter Markoolio och använder mig utav en Canon EOS 350D Digital när jag fotograferar. Just nu står ett Canon EF 50/1,8 II högst upp på min inköpslista men har också funderingar på att köpa Canon EOS 550D Digital under den närmaste framtiden.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer? Tycker att ni får en ganska bra överblick i vem jag är här så det får räcka!
Vi hörs!

Kommentarer
världens anonymaste person.... skrev:

fan vad söt du e :3

2011-10-26 @ 22:10:20
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback