Dag 12 – Mitt rum

Jaaaaaag har typ ingen bild på mitt rum... (för lat för att leta i alla mappar) ooooooch jag orkar inte gå och ta en bild, eheh (lat) ;)
Men! I mitt rum finns...:
  1. En säng! (wow...?)
  2. Ett nattduksbord!
  3. En soffa! :D (bäddsoffa, tillochmed)
  4. En TV!
  5. En TV-bänk (ja, var ska TVn annars stå?)!
  6. Ett liiiiiitet skrivbord (ska få ett nytt, trorjag, yeeah)!
  7. En spegel!
  8. En hylla med lite grejer på!
  9. Medajler! (y) (höhö)
  10. En gitarr!
  11. En gitarr till! (eeeheee, till det dära spelet, guitar hero)
  12. En pappaerskorg!
  13. En bambu-växt!
  14. Högtalare!
  15. Två dörrar!
  16. Ett fönster!
  17. OCH SÅ VIDARE! :D


Kommentarer
malin skrev:

bambu-växt! hahahah! xD

2011-11-04 @ 08:58:30
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback