Bortglömd, osv...

Var på 4h innan :) Sista mötet innan jul och jag fick pris på årets bästa 4hföretag *happyface* i Valinge 4h :)
När vi skulle hem däremot... Var lite "efter" Edvin, Hampus och Oliver för pratade med Julia, Linnéa och Elisabeth, och när jag kom ut så var det alldeles tyst. "Haaaalllååå!?" ropade jag, inget svar såklart. Efter kanske fem minuter kom det en bil, och i den bilen satt Edvin, Hampus och Oliver. De hade nästan varit ända hemma när de hade kommit på att de hade glömt mig... -.-' Haha, nämen, tack, man känner sig ju inte lite bortglömd eller så ;)
Photo Booth <3

Kommentarer
malin skrev:

söt <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3

2011-11-16 @ 21:56:42
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback