Förkyld

Är hemma från skolan idag på grund av att jag har dragit på mig en förkylning. Hoppas på att kunna gå till skolan imorgon i alla fall :)
Idag kommer jag nog spendera ganska mycket tid framför datorn eftersom det inte finns så mycket annat att göra när man sitter själv hemma. Efter lunch tänkte jag gå ut på en lite fotopromenad, för att vädret är underbart vackert idag! Man har verkligen ingen lust alls att vara förkyld när solen skiner och himlen är klarblå :(
Uppdateringen här har inte varit på topp eftersom att jag har haft ganska fullt upp med annat. Och när jag väl kommer till att sätta mig vid datorn så orkar jag inte ^^ Uppdateringen kommer vara lägre under sommarhalvåret antar jag, eftersom man då är ute istället för att sitta framför datorn och glo ;) Men jag kommer ju självklart skriva ett par inlägg i veckan!
Oj vad mycket text det blev! Jag känner att jag inte har skrivit här på ett tag... ^^
Ska försöka fixa lite med designen idag också :) och plugga lite spanska...^^
En bild jag är grymt nöjd med! Har gillat den från första stund.
Foto; Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback