Helgen

Helgen var sjukt grym! Var beredd på lång text, vet inte än hur mycket jag kommer skriva... ^^
Fredag: Friday, friday! Yesyes, bio med bästa och finaste tjejorna; Yasse, Anna, Malin och Sofie. Först pizza på Campino men Y, A och M. Gottigott! Breaking Dawn var förövrigt asgrym, o.s.v.
Lördag: Yasse kom hit vid 12. Vi gjorde typ ingenting, haha! Kollade på tråkig film (Dear John) och åt mat. På kvällen hade vi gäster (hahaha, Yasse, du minns väl din nye vän?) och vi åt mer mat. Spelade Stick Run när folket hade åkt hem.
Söndag: Vi red bort till paddocken och hoppade lite. Både jag och Yasse hoppade lite med Koolio. Första gången hon red Markoolio sen innan sommaren (!?!?!?!?)! Sen när vi kom hem så mockade vi och åt middag. Efter middag började vi med designen trorjag, minns inte riktigt. Vi spelade både Stick Run och Guitar Hero, i alla fall. Yasse åkte hem vid halv 7 nån gång.
Helgen var den grymmaste på längelänge :) Yasse, du får komma hit och förgylla mina helger oftare ;)
Bild som jag tog innan idag.

Kommentarer
Yasmine skrev:

Absolutly sööötnosn! Kan du inte skicka filmerna? :) <3

2011-12-06 @ 15:04:41
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback