Gårdagen

Igår så var ju jag i stan med Anna, och vi köpte julklappar. Känns såååååååhäääääääär skönt att jag äntligen har inhandlat alla julklappar! När pappa hämtade oss svängde vi in hos Jessica för Yasse hade glömt nån laddare hos Anna så hon skulle lämna den. Passade på att ge henne julklappen (som inte var inslagen, haha) - Geisha (stavade jag rätt?)! Haha, vill man göra Yasmine Aikio glad så ska man ge henne Geisha!
Pappa köpte ju ett nytt skrivbord till mig igår också, älskar det! Så stort och fint! Spaaaaaaace <3
Vet inte om jag ska skriva nåt mer? Nepp, det får räcka.
Såhär fint var det för ett år sedan... snö, jag saknar dig <3

Kommentarer
Yasmine skrev:

Helt seriöst så är det nog det enda man behöver göra.... det eller nutella! hahaha, awww tack så mycket. Gluffsa i mig dom direkt (a) <3

2011-12-18 @ 22:40:01
URL: http://yyaasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback