Hey där! /egochey

Ja, nu sitter jag här (nej, jag ligger på sängen..)
Whatever, jag är i alla fall här nu och ska gästblogga hos Alma :D
Och ni som läser: Visst har hon en cool design? - Ja! Det har hon ;)
Vad ska jag skriva om då? Jo, jag kan börja med att skriva att Alma är en liten tjej som är hur snäll som helst, söt och rolig! Jag skulle vilja träffa henne oftare men ja, det blir inte av längre :'(
Hon delar också min fasa (vet inte om hon tycker det är lika hemskt som jag gör..) TANDSTÄLLNING!
Jag ska bli kallad till tandläkaren i maj någon gång, toppen! Eller inte... USCH! Jag kommer dö. Gör det ont!?
Men man blir ju smal som en pinne i alla fall - vilket Alma redan är förstås - för man kan ju inte äta någonting. Ingenting som fastnar i tändera, det ända är dryck och soppa typ. Pfffth...
Inte min - eller Almas - mun haha ;)
____________________________________________________________________
Just nu är det min underbara spotify lista som gäller för mig! <-- länk
// HA DET BRA! Kolla in min blogg om ni vill
länk ---> http://egochey.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback