Hejhej!

Har inte haft tid att blogga idag, och ändå känns det som att jag inte har gjort något vettigt över huvud taget (!?!?!?!?).
Jag har ingen lust att skriva. Så ni får en bild från semestern :)
Foto; Jag
Edit; Yasse (som erbjöd sig att göra min bloggdesign, eftersom hon hade tråkigt) håller på med min bloggdesign! ibibib, läääängtar! <3
Edit2; Malin (som skulle gjort min bloggdesign), hade också tråkigt och sa precis efter Yasse att hon kunde börja på designen, haha. Men hon ska göra design till min bakblogg istället.
Edit3; Från och med nu kommer jag att ladda upp bilderna med bredden 800px (istället för 900) eftersom kommande design kommer passa för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback