Dag 11 – Ett minne jag aldrig glömmer

Jaa... denna var svår. Helt klart den svåraste hittills.
Nu vet jag! När jag var hos Norah Kohle och tittade när hon tränade Conny och Leia. Vilken syn, underbart! Jag var väldigt nervös innan... haha! Norah är verkligen grym på det hon gör, ingen tvekan om det! Det var en dröm som gick i uppfyllelse kan man säga. Ända sedan jag började följa Norah på Dayviews har jag velat träffa henne, så ja, fantastiskt var det. Annie skulle träna för Norah i somras och jag skulle fota, men mamma kunde inte köra mig... då blev jag arg och besviken ;( Men så fick jag ju åka med Malin till Norah nu i höstas, så då var jag överlycklig :3 Haha!
Foto; Jag

Kommentarer
malin skrev:

Ja det var ett minnesvärt möte! Jag var med barnsligt nervös när vi åkte dit ^^

2011-11-03 @ 19:17:30
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback