Öhm, fattar ni nåt i detta inlägget eller? xD

Efter 4 dagar hemma från skolan (helg+2 dagar sjuk), måste jag säga att jag saknar alla mina vänner jättemycket! Shit, jag undrar hur det ska gå för mig på sommarlovet...
I alla fall så kommer jag till skolan imorn :D :D :D :D :D :D :D :D :D Hihihi! Det ska bli SÅHÄR kul att träffa alla vänner igen! :D
Förresten så blev det inte McDonalds med ARIL imorn,,,,,,, för att "det var orättvist mot de andra", men vad man än gör är ju typ orättvist >.< Men vi ska i alla fall på PickNick istället sa Josse :)
Åh! Jag längtar verkligen till skolan imorn! xD Jag hatar (bokstavligen) att bara sitta hemma och nte göra något vettigt ^^ Konstigt kan tyckas men så är det ;)
Oj va långt och konstigt detta inlägget blev, hoppas att man förstår något i alla fall :)
Btw, så har jag laddat ner ett jättebra program som man kan filma skärmen ;) Vill ni ladda ner det så finns det HÄR (vet ej om det funkar till Mac, men funkar bra till PC).
Ja, detta är jag då (rättare sagt, en del av mig, mina ögon, höhö=} ) ^^ Inte så svårt att förstå kanske (: Menmen, det finns kanske vissa som inte förstår att detta är jag utan tror att detta är nån annan, min kompis, nån jag...blablabla (: Hehe =] Hur sjutton ska folket stå ut med mig B-) Nä, nu får jag sluta skriva innan ni somnar ;)  Syns! :D
Första bilden jag laddade upp på bloggen för ca...315 inlägg sedan ^^
Foto; Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback