If today was your last day...

...tomorrow was to late...na na na! Hejsan svejsan! Har ni haft en bra dag? Det har jag!
Dagen började med att jag vaknade (konstig va?) och armen kändes faktiskt bättre idag!
Sen när jag kom till skolan fick vi tårta (!) av vår matte+idrottslärare Therese och Elin (som vi har i typ alla ämnen...^^)! :D "Om alla klarar sista provet så ska jag bjuda på tårta" sa Therese i början på vårterminen, jättegod var tårtan :)
I skolan har vi inte gjort så mycket vettigt, förutom på bilden där vi jobbade som vanligt, jag älskar bild <3
Efter lunch hade vi Spanska och då var vi med Fraskagruppen och så gjorde vi en liten tävling :)
Sista lektionen hade vi SO och så gick vi igenom provet vi hade igår. G+ på provet fick jag! :) Sen gjorde vi utvärdering av Lag och Rätt som vi hade jobbat med och sen gjorde vi en tävling :)
Nu orkar jag inte skriva mer, hihi, ska kolla på talangfinalen nu (y) Chaaaaaaaaaaaooo! :D
Trevlig fredagkväll på er :)
Old pic
Foto; Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback