Dag 07 - Min bästa vän

Hade jag svarat på denna frågan för ett år sedan hade jag varit kluven. Då visste jag inte vem som var min bästa vän. Men nu vet jag. Hon heter Rebecca Andersson.
Det var som om gud sa till oss att vi verkligen kunde bli superbästisar. Först i 6:an träffades vi ofta, varje engelsklektion satt vi bredvid varandra. För läraren hade bestämt det.
Sen när vi började 7:an hamnade vi nära varandra i klassrummet igen. Det var då vi skapade det starka bandet som finns mellan oss. Utan att vi var medvetna om det. Det bara blev så. Tack Rebecca. Du finns alltid där för mig! ♥
S F F E ♥





Kommentarer
ofelia - foto och vardag skrev:

Måste bara säga hur guktigt fotograf du är!

2011-02-28 @ 11:10:48
URL: http://ofeliasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback