Dag 01 - Presentera mig själv

Ja, vad ska man säga. Jag är en glad tjej född i april 1997. Mina största intressen är hästar och att fotografera. Jag går även på fotboll, men intresset har "svalnat" lite, om man säger så.
Jag tror att mina vänner ser mig som en glad, smart, ganska sprallig tjej i sina bästa år (höhö, kanske inte än, men det lät bra).
För personer jag inte känner är jag ganska blyg, men när jag väl har lärt känna personen är jag pratglad.
Mina vänner betyder otroligt mycket för mig, och det gör även min familj. Min (eller, familjens) katt är mitt allt, jag kan inte leva utan honom, som det känns nu, Felixjagälskardig!
Vad ska man mer skriva? Finns väl mycket jag skulle kunna berätta, men jag slutar här. Det räcker såhär helt enkelt :)
Nyaste bilden på mig :)

Kommentarer
amaanda skrev:

nämen sikken söt tjej :) <3

2011-02-16 @ 20:48:18
URL: http://amaandamadelaine.blogg.se/
Yasmine skrev:

HAHAHAHHAAH, Alma då! Knasis xD<3

2011-02-18 @ 18:14:01
URL: http://yyaasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback