Ingen datanörd här inte!

(Tredje gången jag skriver texten nu, trycker på nåt så att allt försvinner ;o)
Håller på att kolla lite bloggar men slänger upp ett inlägg :)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppppppppp, för när det är fint väder ute så ska man vara ute och njuta av vädret! :D♥
Min dag;
- Jag har ridit uppe hos Jennifer på VRC och det var superkul! Markoolio skötte sig finfint för det var ju ändå ett tag sedan jag hoppade med honom ;) Vi gjorde två jättebra övningar för att lära hästen att byta galopp när man byter varv, kan väl rita upp det någon gång så får ni se :) (Och ni som någonsin har sagt att det inte är jobbigt att rida och att man inte blir svettig har fått ridning heeeeeeeeeeeeeeeeeelt om bakfoten).
- Jag var hos lammen och dom var hur söta som helst, kom fram och ville äta på mig, haha, awww!♥
- Vad har jag mer gjort? Hjälpt pappa lite å sådär, sen har jag fotat lite också :)
Långt inlägg, kram till alla som orkar läsa!♥

Edit; Bara en dag kvar till påskafton = Bara en dag kvar till ma biiiiiiiiiiiiirthdaaaay!! :D

*Redigerar en bild så att ni slipper ett bildlöst inlägg*


Foto; Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback