Fixat lite med bloggen...

...om det var någon som inte såg det som ville veta :)
Jag känner just nu att jag vekligen VILL uppdatera! Och det är ju en bra början till en aktiv blogg! :D
Idag var jag iaf på mickelsmäss och sålde kakor! Sålde ungefär hälften och det blev 190 kr! Klirr i kassan!
Imorgon blir det match i Träslöv och Anders och Tinna kommer och tittar :):):)
Just nu har jag inte så mycket mer att skriva, jag lyssnar på musik och kollar lite på datorn... Ska nog gå ner och kolla på teve sen tror jag. Nu har jag inget mer att skriva :]
Seeyaa! :]

Kommentarer
viktoria skrev:

vad fin den blev :)

2010-09-25 @ 21:37:26
URL: http://wwwviiktoriabeengtsson.blogg.se/
Anders skrev:

Tjena Alma, bra jobbat idag - gött att ni tvålade till Lilla Träslöv!! Vi ses i eftermiddag/kväll.

2010-09-26 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback