Detta fält måste fyllas i!!!

Idag har jag varit i skolan :) Skolval ^.^ Sen hade dom bytat när vi egentligen har bild så skulle vi ha musik!!! Och det vi gör på musiken är verkligen skittråkigt!!! :@  Men Sandra var snäll så vi "analyserade" den tråkiga låten tillsammans och sen lekte vi en lek, men jag skulle hellre haft bild :(
När jag kom hem fikade vi och sen satte jag mig vid datorn, först funkade inte internet fastän jag var uppkopplad (stod det)-.- Sen startade jag om datorn och då var tangentbordet helt sjukt, gick inte att skriva, bara capslock som funkade. Men det fixade sig och nu är jag glad igen :) Sitter och redigerar lite bilder som kommer upp på bdb sen (;
Hej då, Mowie är söt :)

Kommentarer
Johanna Fåglund - Foto skrev:

Svar: Det kommer jag inte ihåg, men hotellet hette Maistrali iaf :P

2010-09-17 @ 20:41:33
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback