Hehe, saft på bilden ^^

Idag har jag varit i skolan (koooonstiigt) :)
Först hade vi engelska, prov... det kändes faktisktganska bra, tror jag ^^ Jag hoppas på det iallafall :)
Sen hade vi svenska, kollade på nån strange film som jag inte hade sett början av, för jag har varit sjuk, det var ett gäng killa på en öde ö som typ splittrades till två lag och så tog "de elaka" en killes glasögon och sen rullade dom en megasten i huvet på honom, strange som sag, och väldigtväldigt korkat.
Sen hade vi idrott, hinderbanebrännboll! (y) Det var skojigt :)
Maten var inte god, skolans fiskpudding :s uäk!
Efter det var det NO, fick tillbaka provet som gick bra! :D Sen gjorde jag ett test som dom hade gjort när jag var sjuk, det var lätt xD
Sista lektionen hade vi *trumvirvel* ELEVENS VAL! Fast det var inte så kul för vår lärare va inte där och så kom jag inte på nåt jag skulle göra ^^
Så! Sen åkte jag hem och då fikade jag. Sen pluggade jag SO och Spanska, prov på fredag >.<
Nu sitter jag bara här och tar det lugnt! :D
HEJ DÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback