Gammal bild och lång text! (y)

Bilden är hundra år och konstig, men det kan inte hjälpas ;)




Jag har inte varit speciellt aktiv här^^ Jag lovar att jag ska bättra mig! :o Men jag tänker berätta lite vad som har hänt ;)
I lördags red jag Koolio runt Gärdesgårdarna. Sen vare 4-årskalas hos Oscar. Jag fick födelsedagspresenter av kusinerna som bor i dalarna ;) En jättesnygg skjorta/tunika och ett VÅGA-halsbandsberlock :) Tacktack ;]
Sen i söndags städade (-.-'') jag och efter maten red jag och Viktoria runt fotbollsplan på Holly och Markoolio. På kvällen hade jag ännu en lektion i gräsklippar-körning(h) Gick väl sådär, den dog ju allt emellanåt xD Lol på den^^
Idag vare skola som vanligt, utvecklingssamtal... Sen bar det av till stallet! (yyy) Det blev gymkana med ponnysarna Holly och Markoolio. Holly var rädd för hinderstödet, konan och mattan ^^ Holly, holly, holly... Sen tränade jag iaf lite yoga och hon är inte jättestel där bak längre :)
Nu sitter jag vid datan och blir arg på min hals... och näsan! :@ Jag vill inte vara sjuk! Arrrgghh! :0

Puss på er som läste :)

Kommentarer
Moa som rider Náttur! skrev:

Hej Alma!

Jag har lite frågor:

Vart ngn stans är Gärdesgårdarna?

Vad betyder lol?

Vad betyder (y)?

Har du egen data?

MvH Moa

2010-06-24 @ 19:41:31
URL: http://123minsida.se/M-O-A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback